20 januari 2011

Ny last

Så var man hockt på något nytt igen... Min nya last är fruktsallad!

Det är så grymt gott och egentligen bara nyttigt, så länge ingen slänger på vispad grädde ( kommer jag aldrig göra, grädde är äckligt ) eller glas. Salladen kan ju göras i alla oändliga kombos och njutas av vilken årstid det än är....

Dagens sallad består dock bara av äpple ( Royal Gala ), banan ( eko ), apelsin ( spansk ) och kiwi men den smakar ljuvligt!

Mitt livs godaste fruktsallad har jag nog ätit i Thailand ( Phuket ) och bestod av banan, äpple, mandariner, annanas, papaya ( inte så jävla gott ) mango ( typ godaste frukten ever ) och lite annat gott ( behöver jag skriva solmogna?? ) men toppades den av lite yogurt och strösslades med muslie.
Det är typ min bästa frukost!!
Den som inte tror mig, fråga Pernilla S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar