10 januari 2011

Välkommen åter vardagen!

Ska strax dra och trän ett corepass innan jag ska gå och jobba ( på mitt vanliga jobb ), äntligen är vardagen åter i mitt liv!
Huvudvärken maler i mitt huvud men jag tänker ändå gå och träna, tror att jag kan må bra av det. Om det nu är spänningshuvudvärk så har jag läst att det är bra med träning, så nu kör jag på den linjen.

Det känns rätt skönt att det är vardag nu, har varit ledig från mitt jobb sedan 22 dec ( sista passet då ) och det ska bli kul att jobba igen. Det är inge fel på vardagen bara den inte blir så grå....
I helgen ska jag och små trollen gå på familjegympa och Lilla E är så peppad medans Lilla J tycker det ska bli kul att få leka i rummet brevid efter gympan då jag är och kör ett spinningpass, tänk att dom är så olika!

Sen har jag fått ett tips om barnistan, en super bra sida med barnsaker att göra här i stan... Så nu har vi inga problem att hitta på något! http://www.barnistan.se/ Kolla in nu också om ni vill ha bra tips!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar