22 januari 2011

Planerar

Jaha nu är det bara att hålla tummarna att verken man själv eller ungarna blir sjuka... Har planerat in hela nästa veckas träning, blir sammanlagt 4 pass om allt går som det ska!

Är verkligen inne i ett träningsflooow och det känns så jävla bra.
Dagens spinningpass var så jävla bra, bästa musiken jag har hört på ett pass och tjejen som hade passet var grymt bra, tyvärr glömde jag bort att säga det till henne, får göra det om 14 dagar då hon kör igen!

Unnade mig nya träningsbyxor igår, blev ett par löparbyxor som egentligen kostade 299kr men jag hade en medlemsbonus som jag snabbt tog ut och då gick dom bara på 98kr. Hade på mig dom idag och dom var as sköna!
Ska även köpa upp mig på lite nya linnen och en till träningsbh, skönt att ha lite och rotera med...

Som sagt nästa vecka är väl planerade med måndag och core, tors med spinning ( medel ) och lördag med dubblapass först  familjegympa och sen spinning ( medel ).

Nu jävlar kör vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar