23 januari 2011

Det rullar på nu

Fasiken va peppad man blir när man ställer sig på vågen och ser att man gått ner 1,4 kg denna vecka!
Nu har jag snart gått ner 5 kg sedan 28 dec, det känns så jävla bra.

Tycker det fungerar jätte bra med min "diet" som egentligen bara är att äta bättre och tänka på vad man äter, har faktiskt både unnat mig en bulle, lite chocklad och även chips men som sagt jag tänker på vad jag äter....
Det ända jag försöker undervika är smör på mackan ( dom få gånger jag äter det ) + ett till pålägg, det fungerar jätte bra att hoppa smöret om jag ska ha tex ost eller skinka. Annars tar jag bara bregott ( som är gott i sig själv ) och har det som pålägg.

Träningen rullar också på så just nu känns det rätt bra måste jag säga. Hoppas det fortsätter rulla på så här....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar