29 januari 2011

Planerar nästa vecka

Det gäller att ligga på med träningsplanerna då typ alla pass bokas så lånht före. Så nu är nästa vecka klar, det blir skivstång ( första passet, får se om jag gillar det ) sen blir det spinning både fre och lör samt familjegympa på lördag ( som vanligt )...

Som sagt det gäller att ligga på, ska bli kul att pröva på skivstång, skulle ha gjort det i höstas men var tvungen att boka av det i sista sekund och efter det har jag inte försökt mig på det utan kört på med min core och spinning.
Tror det kan vara bra för min rygg som jag är så svag i, hoppas bara man inte tar vatten över huvudet och får ont.

Är lite stolt över mig själv ( om man nu får vara det ) att jag går och tränar halt själv, har snart haft mitt träningskort i 1 år ( 17 feb ) och inte en enda gång har någon följt med och jag har faktiskt tränat en hel del under detta år. Har prövat på vanlig gympa ( inte min grej, är om bambi på hal is fast värre ), core ( love it ) spinning ( bästa ever ) familjegympa ( vad gör man inte för sina barn?? ) samt går en hel del mil på löpbandet ( var i början, rätt tråkigt måste jag säga men bättre motion än ingen ) och en hel del mil gjorda på vanlig motionscykel ( också rätt tråkigt )!
Nu höll jag ju på att glömma box passet jag prövade i höstas med Hanna ( fast på SATS ) så sjukt roligt men ack så tungt!

Men jag har gjort detta helt själv och det trodde jag inte om mig själv!
Ska snart fylla på mitt kort för 1 år till, för jag mår så bra av att träna och hoppas på att jag någon dag ska få någon att kanske träna någon gång med mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar