1 juli 2011

Vissa människor är fan idioter!

Vissa människor är idioter och så är det bara, sen kan man ju diskutera vilka som är det...

Just nu stör jag mig som fan på turister som envisas med att gå i cykelbanan även om det finns en hel jävla trotoar ledig brevid!
Ja jag vet att det inte bara är turister som går där men just nu är andelen större än stadsinvånare som gör detta.

Igår cyklade jag till jobbet och då inga problem, kl var inte så mycket heller så inte mycke folk var ute men sen när jag skulle cykla hem vid 15 tid så måste man plinga i klockan, hojta och be folk flytta på sig. Värst är det nog på södermalm där dom går i klungor och vägrar att se sig för....

Samma jävla skock är det som ställer sig på felsida i rulltrappan ( vilket egentligen inte är någon fara ), stannar upp precis när dom kliver av den förbannade rulllisen och ser ut som frågeteckan och efter kommer vi andra som vill gå vidare.... Vad är problemet med att kliva åt sidan?? Man måste väl inte vara en jävla korkad stoppkloss så fårt man blir turist??
Samma sak på gatorna, vet man inte var man är eller ska.... Ja då stannar man bara upp och står där!!

Att människan inte kan fatta att kliv år sidan så du inte står ivägen eller i cykelbanan.... Inte så jävla svårt eller?

Ja jag vet, I-lands problem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar