24 juli 2011

Dax att rycka up sig

Så var denna jävla huvudvärk tillbaka, den som jag inte har haft på länge.... Började känna av den redan i torsdags med tänkte att det berodde på värmen, solen och bristen på mat / dryck.
Men när jag vaknade i morse kände jag igen den.... Det är den jävliga huvudvärken jag gick och drog på i 4 mån i års skiftet.

Så imorgon är det jag som ska träna, för jag vet att det är den bästa medicinen! Skulle ut i morse men som sagt har sjukt ont och inget hjälper ( mat, kaffe och Burana är provade ).
Men i morgon tar jag tag i detta och kör på, om så bara 3,2 km om jag inte orkar mer, vet att jag kommer må så mycket bättre om någon dag när jag börjar träna.

Har varit på total semester från allt som heter träning, stress ( utom dom 2 dagarna vi reste ner och hem ) och internet. Har föröskt sova så mycket jag bara kunnat ( gick dock rätt dåligt, men jag föröskte som sagt ), ätit god mat, badat, solat ( massor ) och njutit av att vara totalt ledig med mina fina barn som är helt fantastiska i polen eller vid havet och umgåts med min mamma och hennes sambo.

Men nu är det dax att rycka upp sig, jag mår bättre när jag tränar och rör mig så imorgon som sagt är det jag som drar ut i min lilla slinga och njuter av den fina naturen vi har, PUNTO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar