3 juli 2011

Investering

Har vait i shoppar tagen igen ( som vanligt ) men denna gång har jag satsat på att köpa bra saker till mig själv, vilket inte händer varje dag.

I samråd med min vän och frisör så köpte jag riktigt shampoo och balsam för färgat hår, sumskyddsbalsamspray och färg till håret då det har blivit rätt blekt i solen.
Elin som är min frisör bannar mig jämt för att jag slarvar med håret och tvättar det med "vanligt" skråp shampoo, hon vill att jag använder riktigt shampoo för färgat hår som man köper på salong.

Så nu gick jag lös på en sida som sälger massa hår / kroppsprodukter till nersatt pris www.lyko.se
Kan verkligen rekomendera den sidan, dom har massa produkter, billigare och dom är skit snabba att leverera!

IMAG0345.jpg
Mina nya produkter....
Färgen gick på 149 kr, shampoo + balsam ( 250 ml flaskor ) 249 kr och sprayen 169 kr ( den kan även små trollen använda i solen ).

Jag ser allt detta som en investering i mig själv, lite egenlyx skaddar verkligen inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar