9 juli 2011

Hasta La Vista, baby!

Nu är det typ 3 timmar kvar tills vi åker, alla sover utom jag sover just nu. Vaknade vid 06 och kunde inte somna om, känner mig rätt stressad... Blir lätt det när jag ska ut och resa.

Ikväll kl 20.05 om vi sitter på flygbussen kan jag slappna av, får då har vi hunnit till allt vi ska med. Sen ka jag slappa i 2 v och inte behöver jag passa någon tider heller.

Det kommer kännas lite konstigt att lämna J ( jag borde vara van vid detta lag efter alla resor jag gjort själv ) och jag vet att Lilla J kommer att gråta en skätt eller två när vi åker ivägmed taxin medans Lilla E nog inte kommer att ta det så hårt.

Lilla J är som jag, helt värdelös på avsked, jag grinade jämnt när jag var liten... Nu när jag är vuxen får jag alltid en stor klump i magen men jag gråter inte.

Det känns helt underbart att ha gått på semester nu, tänk jag är ledig i 4 v! Ska bli helt underbart att inte behöva ställa väckarklockan på alla dessa dagar.

Nä nu ska jag föröska sörpla i mig mitt kaffe och packa det sista, sen måste jag väcka min lilla familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar