9 december 2010

Så var det dax...

Vaknade i morse med en öm hals och små förkyld, japp då har man blivit attackerd av dessa "underbara" dagisbakterier!

Hade sista dagen kvar på kursen ( nu är alla 4 gjorde, skönt!! ) och den har jag genom lidit med feber som dämpats av Pamol.
Skulle gå och köpa lite julklappar efter kursen men kände efter en stund att fan jag orkar inte... Åkte hem och la mig i sängen ( med kläderna på ) och drog täcket upp till öronen och glodde på gamala avsnitt på Zorro.

Nu på kvällenhar jag nästan 39 ( jag som i vanligt fall har 36 ) så det blev att knappra i sig lite med Pamol och krypa i säng.
Sömn är bästa medicinen!!

I morgon är jag ledig och hade tänkt köpa lite julklappar och se Svinalängorna som har premiär, har tom bokat biljett till kl 13.... Får se hur det blir med det där, kanske mår jag toppen ( positivt tänkande!! ) imorgon när jag vaknar?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar