3 december 2010

Lunch shopping

Det blev någon miss idag med tiderna i schemat på föreläsningen innan lunch, den var tydligen kortare än det stod.... Så vi fick 2 timmars lunch!

Snabba som små illrar stack vi och åt thaibuffe, riktigt gott dock ett STORT minus för att dom tog 10 kr för kaffet efter maten, då lunchen gick på 95 kr.... Så den hoppade jag!

Istället drog jag med en jobbarkompis runt i lite affärer och kollade på lite julpynt ( bla annat på Indiska, ljuvliga saker dom har som vanligt! ).

Var dock snabbt in på Weekday och shoppade en as snygg ring!


Jag har letat ett tag efter en sådan här ring och nu av en slump hittade jag en.... Och till en billig peng på 100 kr!!

Sen gick vi även förbi Berry på Gamla brogatan och tittade på alla fina saker dom har och det är inte få saker kan jag lova.
Passade då på att köpa en fin ljusslinga som tjejerna kan ha inne på sitt rum då Lilla E är lite mörkrädd när hon ska somna. Tror denna kan fungera bra då, bara det inte blir för ljust...

Hon och Lilla J blev ivarje fall jätte glada och tror att jag har julpyntat deras rum... Bara dom är nöjda så är jag också det.

Så visst var det skönt med långlunch, men det hade inte varit fel att sluta lite tidigare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar