7 december 2010

Nu börjar julen...????

Idag ska jag gå rond 1 i julmats ätande... Vi ska nämligen ha julbord a´ knyttis på jobbet!  Vi är väl ca 15 per som ska ta med oss lite av varje. Tror inte att man kommer kunna äta jätte mycket, brukar bli så med julmat och mig.
Tycker att julmat är super mäktigt och just nu har jag inte världens bästa aptit... Men lite ska väl kunna slinka ner!

Snart ska vi även ut och äta jukbord med jobbet, ska detta år intas på Stadshuskällaren, tror det kan bli skit trevligt. Har aldrig varit där förut och tror nog detta bli min enda gång ;)

Sen blir det inte en tugga julmat innan julafton, inte änns en sillbit... Annars blir man väl leds på den innan det änns är jul på riktigt!

Ja ja nu är det slut tjatat om denna jävla mat!
Ska ta mig en liten sväng på stan innan jobbet, ska se om jag kan köpa någon julklapp. Det bästa är att man kan prominixa genom stan och då komma till jobbet samtidigt... Nytta och nöje samtidigt ( lite motion och shopping samtidigt ).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar