4 december 2010

Hello there

En dålig natt sömn och välkommen tillbaka huvudvärken ( igen... ) det har ju varit bättre i några dagar dock hade jag ont redan igår kväll och kände väl på mig att söttebröds dagarna var över...

Så nu sitter jag här igen med skit huvudvärk och funderar på att dra in till stan, funderar på att kolla in diverse second hand affärer i stan och kolla efter lite julpynt sen ska jag väl börja köpa julisar till ungarna.
Har inte köpt en enda ännu.... '
Och det är ju inte så många lediga dagar kvar innan det är jul, själv jobbar man fram till 23 dec kl 14 och då vill jag verkligen inte börja handla.
Inte är det så många kvällspass heller som man kan hinna shoppa lite inna jpbbet, på tis tex ska vi ha julknyttis på jobbet och då måste jag komma 1 timma tidigare.

Men innan jag drar någonstans ska jag softa lite här hemma orkar bara inte och tänker stressa en sekund idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar