23 december 2010

Sista rycket

Ska dra in på stan och köpa dom sista klapparna, jag bara 3 st kvar! Känns skönt att inte vara stressad, har hela fm på mig. Egentligen har jag 2 st för den 3:e är till hala familjen.

Har druckit mitt kaffe och är rätt pigg trots ½ dålig natt sömn men jag är redo att ställa mig i kö på Webbhallen för att inhandla ett Wii, sen blir det åter igen kaffe för att köpa dom sista.

Sen ska jag hem och stöka lite, kanske städa lite för att slippa göra det i kväll.

I kväll / sen em ska vi över till Danne och fira morsan som fyller gedigna 62 år så här dagen innan julafton. Tror jag har köpt en bra födelsedagsprez, kan dock inte avslöja här var det är då blir den ingen överaskning.

Igår gjorde jag och morsan sista julgodiset och maten.... Inlagd sill, senapssill, lime kola och janson. Så nu är den lugnt på den fronten.
Skönt att inte behöva tänka på det mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar