11 december 2010

Lördags nöje

Idag ska vi försöka roa oss lite mer än andra dagar... Just nu håller jag på med riktiga frasvåfflor ( med vispad grädde i ) till tjejerna sen drar vi ut i vår backe vi har på baksidan av vårt hus och åker lite stjärtlapp ( samtidigt som jag kör någon masik i tvättstugen ).

Sen ska vi nog lusse fika lite, blir peppakakor och saft ( kaffe för denna morsa ). Kanske försöka lite med pärlplattorna igen?

Till middag blir det korvstroganoff ( har gärna ätit biffstroganoff men det gillar inte Lilla J så värst... ) kanske får vi middagsgäst?? Har bjudit lillbrosan att komma över efter jobbet, få se om han hakar på.

Sen blir det lördagsmys för hela slanten med godis/chips, barnfilm och sen Så mycket bättre. Tror det blir en ganska tidig kväll för mig, känner mig fortfarande seg. Lurade mig själv lite igår med att jag nog mådde bättre än jag gjorde... Har fortfarande feber igår kväll ( dock mindre än kvällen innan ).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar