28 december 2010

Nu får det fan vara nog!!

Nu är det förändringarnas tider på G här hemma!

Har kommit av mig med träningen då jag fick den där jävla huvudvärken, som jag idag vet att det inte är någon fara med. Det är typ spänningshuvudvärk.... som lättare kommer om jag stressar och framför allt om jag sover dåligt ( som händer rätt ofta tyvärr ). Men nu kan det bara bli bättre, ska komma igång med träningen om det så bara är en promenad om dagen eller om det blir riktig träning, allt är bättre än inget!!

Sen har jag gått med i ett forum för att få bättre koll på vad jag äter och vad man nog ska äta, för att kanske kunna gå ner dom här extra kilon man har dragit på sig. Gick ju upp rätt bra när jag blev gravid och slutade röka, inte lätt att inte gå upp ett gäng kilo när man väntar 2 barn samtidigt.... Men dom där sista 10 är dom riktigt svåra och jag har ju jätte svårt att hålla mig borta från godis och chips om det finns hemma!

Så från och med I DAG så börjar jag mitt lite sundare liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar