15 december 2010

Lätt panik

Satt i lugn och ro på tuben i morse och kom då på att shit det är ju julafton om snart 1 v och jag har fasiken inte köpt några julklappar till mer än ungarna och deras farmor... Julmaten ska vi inte änns prata om!
Hur fan kan jag bara "glömt bort" detta, trodde på något vis att jag hade mitt på det torra ( snacka om förnekelse! )

På fredag då jag brukar sluta tidigare än resten av v. är tyvärr uppbokad med julbord med jobbet så då hinner jag inte fixa några julklappar.
I helgen är vi båda vuxna lediga så det blir väl till att dela upp oss och fixa lite med båda maten och klapparna... Vi måste in till stan och köpa ett Wii som vi pratat mycket om att tjejerna ska få och sen tänkte vi köpa varsit spel till varandra.

På torsdag måste nog julgranen upp, får bli när småtrollen sover...  så blir det en rolig överaskning!

Ev kanske vi får låna bil och storhandla lite men då får trollen följa med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar