30 december 2010

Dagens göromål

Ska om en stund ta mig i kragen och åka och hämta mina linser som äntligen har kommit "bara" ca 1½ v försenat pga av vädret i England... Tur att det bara var linser kunde ha varit värre.

Sen måste jag åka in till stan och gå förbi jobbet och hämta skor och lite andra saker som jag måste ha när jag ska jobba. Glömde helt bort det när jag gick på ledighet att det är bra att ha med sig sånt när man ska till andra ställen och jobba....

Efterdet blir det nog till att ta det lugnt, ska försöka vila lite då jag sovit skit kefft i natt och jag vaknade kl 07 i morse, kanske inte det bästa när man ska jobba 21-07.30. Bästa att föröska få lite sömn / vila i kroppen innan.

Måste även handla lite mer nyttig mat, kämpar på här hemma och förösker verkligen att inte falla för frestelsen att äta lite godis... Märker att jag blir mest sugen när ungarna somnat ( konstigt nog ). Det finns en hel del godis kvar efter julen ( och inte så lite heller ) så det är till att äta frukt och grönt i stället och tänka på något annat.

Idag till lunch blir det nog spenatsoppa eller en omelett med skinka och sallad. Middag har jag inte riktigt bestämt mig, men jag är sugen på lax eller kyckling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar