25 februari 2011

Fredagsmys special

Har längtat efter helg sedan i måndags.... Denna helg kom dock lite tidigare då jag jobbade i natt och allså gick av 07 i morse. Är leddig tom mån 07 så det 3 hela dagar att vara ledig på, inte helt fel!

Så det blev lite sömn, sov mellan 09-12 då någon av mina kära grannar tyckte det var dax att vakan och väckte mig med att spela skit musik på as hög volym.

Såsade runt här hemma med en kopp kaffe limad i handne i ca 2 timmar och funderade på vad jag skulle hitta på till middag, fick bli hemmagjord pizza med sallad till ungarna och kasslergryta till mig. Super skönt att inte behöva stressa och fundera i lugn och ro ( händer typ aldrig ).

Hämtade tjejerna tidigare än vanligt ochhade då redan handlat upp allt vi kunde behöva till middag, både för idag och imorgon ( och även ca 1 kg lördags godis som dom kan ha ett gäng lördagar här fram över ).

Så skyndade vi oss hem och började tvätta, blev dock bara 2 maskiner, måste tvätta mina träningskläder inför i morgon.
Sen har vi pysslat runt här hemma, tjejerna har ritat en massa, Lilla J tränar på att skriva och sen hjälpe dom mig att göra pizzan.
Sen blev det film mys och nu har tjejerna gått och lagt sig med Ronja Rövardotter i cd spelaren och jag ska försöka mig på att kolla på Svensk Maffia på Tv 4play om den vill fungera vill säga annars blir det nog Skavlan och sen måste jag föröska sova lite, konstigt nog känner jag mig piggare än på länge...
Var uppe 24 timmar i sträck innan dessa 3 timmars sömn, passade även på att köra ett spinningpass igår mitt på dagen, så jag borde egentligen vara dödligt trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar