9 februari 2011

Pepp, pepp, pepp, pepp, pepp....

Imorgon ska jag träna igen, känns riktigt bra då det är några dagar sedan sist och min rygg känns rätt ok. Var dock lite stel i ½ ryggan ( på min ömma vänster sida ) men det gick över efter några timmar på jobbet och det har inte kommit tillbaka.

Att jag inte har ont längra tackar jag min spikmatta för  ( samt kanske en och en annan pamol / voltaren ), sen sover jag bätter när jag ligger på den inna jag somnar.

Ska köra ett spinningpass efter jobbet på sveavägen men en en ledare som kör stenhårt med oss som sitter där fint, så grymt bra!

Sen blir det ingen träning förän på lördag, då kör vi den traditionella dubbeln.... Familjegympa följt att ett spinningpass ( ca 5 min mellan ).

Tänk om man hade mer tid så man kunde träna varje eller varannan dag, va livet skulle vara enklare då. Nu är jag glad om jag får till med 2 pass i veckan, man ska vara glad för det lilla ( sägs det, men va fan vet jag! ).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar