8 februari 2011

Inget att göra?

Den som inget har att göra kan alltid hitta på något att göra?!

Så gör jag i varje fall... Just nu har jag tvättstugan, en vegetarisk ärtsoppa håller på att koka och jag har laxbiffar på G i kylskåpet.

Hade tänkt göra fiskbiffar till mig och kidzen i kväll men Lilla J tror att hon kommer att äta ärtsoppan ( men jag är till 99 % säker på att hon inte kommer att gilla den soppan.... ) får nog ta fram lite korv från frysen i fall att.
Istället pimar jag upp laxbiffen med tandoorikrydda och limepeppar, tror dom kommer bli as gryma. Gjorde förra veckan biffar på Sej som blev super goda.
Kan lägga upp receptet här lite senare idag, biffarna tar ca 20 min från att man börjar till att man ätr klara med dom, inte helt fel för stressade småbarnföräldrar....

Nu ska vi traska till tvättstugan och tvätta vidare i våra berg av tvätt ( som aldrig riktit försvinner... )!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar