21 februari 2011

Det går nedåt....

Tjohooooo!
Nu går jag ner ca 1 kg i veckan, denna som gått gick jag ner 1,4 så snart är det bara 3,5 kg till mitt mål. Detta trodde jag inte var möjligt men kanske går jag i mål om några veckor...
Men sen börja det svåraste, det är att stanna kvar där och inte gå upp alla kg igen. Men nu vet jag hur jag ska göra och vad jag ska "ta bort" för att det ska gå nedåt.

Sen ska jag inte glöma all träning som är gjord, minst 2 tunga spinningpass i veckan och 1 corepass samt att försöka gå upp till jobbet på morgorna istället för att åka bussen.

Snart ( jag verkligen hoppas det ) så är det vår och barmark kanske kommer fram så kan jag börja cyckla till jobbet samt hem.
Jag verkligen saknar min lilla Punkhoj, ska bli ett kärt återseende om någon månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar