6 februari 2011

Ryggspunk

Bajs också!!
Tror jag har små pajat ryggen... Lyfte upp Lilla E igår och plötsligt gjorde det as ont i ryggen men bara på ena sidan. Drog ändå iväg och körde mina lördadspass ( familjegympa och medel spinning ) körde extra strecht efter och tyckte nog att ryggen kändes mycket bättre dock öm...

Men igår kväll började det göra ont igen och det är små kneppigt att vrida sig åt höger, så nu är det Voltaren och Pamol som gäller här hemma. Ska även lägga mig lite på kära spikmattan så kommer detta nog att försvinna.
Vill vara ok till imorgon då det är träningsdag igen ( Core på shemat ) och jag vill verkligen träna... Känner att jag mår så mycket bätte när jag tränar och rensar huvudet. Har även bokat tor och lördag att träna men då är det spining som gäller.

Men hoppas detta bara är något tillfälligt, har inte tid lust eller ork att gå och ha ont!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar