16 februari 2011

I kväll blire dansbanan i Täfteå

Min nya favo serie är ( förutom Svenska Maffia ) lätt Dansbanan i Täfteå!!

Kan bara inte hålla mig för skratt åt alla dessa "egna" människor... Har ju sjävl bott där uppe och kan inte sluta faschineras!
Täfteå är ca 8 km från Umeå och i detta program framställs det som att denna lilla by är låååååångt ute i skogen, långt från civilationen och rätt bondiga människor.... Ok visst är dom lite bondiga i sättet men byn ligger nästan runt hörnet på Norrlands huvudstad.

Men själva programet är helt underbart, jag gillar allt och jag skrattat som en tok ( och det hör inte till vanligheten att jag gör det till tv proram ) åt det mesta.
Nu har jag bara sett första avsnittet och ska strax slänga mig på sängen och se avsnitt nr 2 på svt-play efter som jag jobbade kväll igår.
Får se om jag tycket serien är lika bra senare i kväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar