12 februari 2011

Lördagsmys

Andra kör fredagsmys ( vi hade rätt mysigt igår också, för vi var ute och åt bara jag och trollen  )...
Vi kör ( i dag  ) lördagsmys! Först har vi gympat och spinnat sen hann vi in till stan och fika med J ( som jobbar ), vilken typ aldrig händer, mysigt med familjefika.

Väl hemma blev det en snabb middag ( var hemma vid 18 ) sen bakade jag och Lilla E muffins ( till hennes stora glädje. Lilla J skulle vara på rummet under tiden.... Efter ½ tiden tänkte jag, shit va tyst det är där inne, då har hon tydligen somnat och kl var då 18.45!

Vi försökte väcka henne men hon ville inte vara med utan sova och det kan jag förstå hon har sovit rätt dåligt den här väckan med först hosta sen massa mardrömmar  och gråt på nätterna.
Så nu är det bara jag och Lilla E som myser fram för tv, hon ser på Drutten och äter liter godis / muffins / banan chips och jag suktar efter en kopp kaffe.... Vilket inte kommer at bli av då kl redan är 20 och jag gärna vill sova i natt. 



Lilla E hj'lper till att baka.

Blandade resultat kan det bli.... Men goda blev dom!

Retrofilm.
Men mysigt har vi i varje fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar