7 februari 2011

Ställer in idag

Har bokat av Core idag, ryggen känns så där..... Vaknade vid 04 och hade ganska ont och la mig på spikmattan 1 timme, nu känns den ½ öm. Vågar fasiken inte pröva att göra situps och plankan, lovar att jag gör fel och sen har ännu ondare.

Det blir en promenix istället, får gå av redan i Gamla stan och gå till jobbet, då får man röra sig lite fint och bli varm i kroppen.
Ska gå och lämna ien 2 par skor jag köpte i fredags, kunde inte bestämma mig för vilka jag ville ha och köpte båda och nu vill jag nog inte ha nåon av dom utan dom jag tidigare visade här. Dom jag köpt är riktiga kopior och är av helt klart sämre kvalite.... Billiga var dom också!

Tror dock att innan jag drar iväg ska lägga mig en sväng till på mattan, tror den gör bra verkan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar