4 oktober 2011

Lilla Farmor

I natt gick min farmor bort, hon var rätt gammal med inte urgammal. Dock har hon nog levt ett annat liv än vad jag gör nu.

Även om jag hade dålig kontakt med henne, så blev jag väldigt ledsen att hon nu inte finns här på våran jord.
Det var meningen att jag skulle ha åkt med tjejerna till Mallorca i maj men så hände det en del grejer som gjorde att det inte blev så.
Hade en tanke att mina barn skulle få träffa min farmor och redan då insåg jag att tiden höll på att rinna iväg. Och nu är det allså för sent....
Har inte sagt något till tjejerna efter som jag inte vet vad jag ska säga, svårt att sätta ord på att man är ledsen för att någon dött och jag vet att dom kommer bli ledsna även om dom aldrig har setts.

Har nu så dåligt samvete att jag inte har hållt kontakten även om det inte alltid är så lätt... Mennu ångrar jag att jag inte skrev fler brev och skickade fler kort på ungarna.
Jag är skit ledsen att mina barn inte fick träffa henne och aldrig kommer att få göra det.
Måste ikväll eller imorgon ringa min pappa, de tär också ett stort steg just nu efter som vi inte har så bra kontakt, men det är bara ett måste. Åter igen bara att bita i det sura äpplet och göra det. Kan tänka mig att han inte mår så toppen just nu och det är en hel del saker dom där nere måste reda ut...

R.I.P / Descanse en paz Pilar Diaz Vallejo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar