1 oktober 2011

Åter till min diet

Måste återgå till min diet jag gick på fram till i sommras, för nu äter jag sötsaker nästan varje dag... Det funkar inte, så är det bara!! Jag har börjat gå upp i vikt igen och jag vill äta godis, kakor eller bullar varje dag.
Så igår var min sista dag med massa sötsaker, måste nog föröska rensa ut lite här hemma. Vi är nämligen mästarepå att köpa hem kakor, godis och annat skit till ungarna och sen äter vi själva det. Sen är det inte så lätt när man är sambo med någon som dricker läska varje dag och äter junk typ varje dag...

Har varit ue och PW 2 ggr denna vecka och kört (snart)2 spinning pass bara denna vecka och hinner nog ett PW pass till imorgon innan frukosten.

När jag handlar idag ska jag köpa hem mer frukt så kan jag göra en god fruktsallad i kväll när jag blir sugen på något gott.
Nu ska denna onödiga last brytas, så är det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar