31 oktober 2010

Söndag

Idag blir det inte lika soft som igår, ska städa lite här hemma samt försöka tvätta några maskiner... Som vanligt så känns det som man drunknar i smutstvätt.

Planen är att lillebror ska komma över och käka middag med oss, ska bli trevligt har inte träffat honom sedan 19 september då tjejerna fyllde år.

Igår var värsta lugna dagen på länge, så skönt då jag var rätt trött efter vår utgång i fredags. Hade ju jobbat natten till fre ( gick skit bra att jobba natt ) sov till 14.45 så jag var rätt utvilad. Träffade upp tjejerna redan vid 17, hade bordet bokat till 18 så vi satt oss på Grill och drack lite vin och uppdaterade oss om allt som händer i våra kära liv.

Sen gick vi till Supper http://www.supper.nu/ och åt massa god mat ( räkorna var gudomliga!! ) och drack goda drinkar/vin.

Vad tog vi vägen sen då?? Jo till Golden Hits.. Inte mitt favo ställe kanske men med rätt sällskapp kan man gå vart som helst och så var det denna kväll. Hade så jävla trevligt denna kväll och skattade massor.
Var hemma vid 03.30 och somnade nästan inna jag la kudden på huvudet.

Vaknade vid 09 tiden och klev upp och åt mys frukost med hela min underbara familj och fick fina pressenter och fin sång av tjejerna, kunde nog inte ha en bättre morgon.
Sen drog J till jobbet och jag och brudarna hade en soft mys dag, var till Ica och hyrde lite filmer och köpte massa godis och annat gott vi var sugna på.
Somnade dock så tidigtatt jag inte hann se klart filmen jag hyrde till mig själv.... Men va gör det??

Så på det hela har jag haft en toppen helg, än så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar