28 oktober 2010

Vad händer?

Inte mycket just nu!

Är mest på jobbet och stressar hem för att hinna umås med min lilla familj. I tisdags var jag på BVC och kollade ögonen på tjejerna, dom har och skelar lite. Förut var det mest E men det är helt borta och hon ser skit bra, kunde tom se raden man ska kunna se när man är 5 år.
J däremot ser lite dåligt och skelar lite, se det blev en remiss till St.Eriks för att kolla vidare, men Dr sa att det var lite skelning och att hon nog bara ser lite dåligt... Får se om hon är över eller närsynt, hon trodde inte det var aktuellt med glajer eller så.

Sen var jag hunnit med att träffa Maja, inte igår måste jag säga... Men ack så trevligt! Det är inte alltför ofta vi kan få till det att ses, hon har mycket att göra och jag har knappt ett socilat liv längre när jag jobbar mån-fre...

Har gjort lite byten på jobbet och går inte på förän i kväll 20.30 och kör natt istället. Och imorgon ska jag sova som en galning så jag är pigg på kvällen då det är tjej kväll som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar