19 oktober 2010

Ska pröva på något nytt

Imorgon ska jag pröva på ett skivstångs pass efter jobbet... Har inte kört det förut ska bli skit roligt!!

För många år sedan körde jag mycke styrketräning och tyckte det var super najsigt. Var rätt väl tränad ett tag och trivdes som bara den med det.

Så detta kanske kan bli bra träning med kombon spinning, core och skivstång. Ska ev  pröva yoga med en jobbarkompis, vi pratade om det idag. Ska kolla om hon kanske vill pröva Ki-box med mig, har verkligen velat pröva det länge men känner att det skulle vara roligt att ha någon att köra några pass med.

Men som sagt imorgon efter jobbet blir det jag som sak köra skivstång!!


Detta är kanske jag imorgon ( önsketänkande... )??


 Så här kan ske jag ser ut om ett år om jag kör mycke skivstång, hahahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar