2 oktober 2010

Friskis is da shit!

Det blev dubbla pass idag och det kändes så jävla skönt när spinningpasset var klart... Trodde nämligen inte att jag skulle orka med ett medel pass. Men det gjorde jag och utan att behöva sätta mig ner mer än det man gör under själva passet och efter kände jag mig inte helt trasig.

Det har inte varit så mycket spinning eller cykel till jobbet sedan i sommras, vet egentligen inte varför kanske är det för att jag fått en "ny" kärlek som heter Core?

Är skit sugen på att pröva på Ki-box men jag har ingen att gå med och man vill kanske ha en "egen" partner ibörjan sen kan man gå som vanligt. Spinning har aldrig varit ett problem att gå på själv efter som man kör ju lite sitt eget race där inne. Men på box vill man nog ha någon man känner ivarje fall i början som peppar en och tjatar skiten ur en...

När jag var på spinning så var tjejerna i barnrummet och lekte, dom hade skit kul och Ester ville inte riktigt gå när jag kom för att hämta. Och det tycker jag är ett gott betyg!

Så lördag om 2 veckor så kör vi en repris på detta, jag tycker det funkade skit bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar