2 oktober 2010

Dagens agenda

Nu intas frukost av barn, sen blir det barnprogram en stund ( så jag får äta lite i lugnt och ro... ).

Sen ska vi på familjegympa på friskis, ganska roligt att flamsa runt där. Efter det är det mening att jag ska dra av ett spinningpass och tjejerna ska leka vidare i barnrummet. Men just nu sitter jag här och tvekar på detta, kanske ska jag dra hem och tvätta istället... Har ett berg med tvätt som snart kommer att dränka mig!
Har redan tvättat 3 maskiner igår kväll och har tvättstugan bokad 19-22.
Men även om jag tvättar idag så måste jag tvätta imorgon också, så mycket efter ligger jag med tvätten...

Åker ju till Spanien på tisdag och det skulle vara lite roligt att ha rena kläder med sig, inte för att man måste ha med sig så mycket vi är ju bara borta i 1 v och det finns tvättmaskin där vi ska bo.
Men det är inte roligt att komma hem till detta berg, så det är väl bra att få bort så mycket som möjligt.

Och imorgon ska det städas igen, mamma kommer på måndaga morgon och ska sova här tills vi åker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar