22 oktober 2010

Ibland blir det inte som man tänkt sig...

I onsdags skulle jag ju pröva på skivstång men det fick jag boka av då min smabo var tvungen att gå till doktorn... Tänkte det är lugnt jag tränar imorgon ( torsdag )... men så vaknade jag på torsdags morgon och hade skit ont i ryggen, kunde knappt böja mig fram och inte hjälpte ibumetin eller akupunktur.
Så det var bara att hoppa över det, går ju inte att köra att pass som är som bodypump och inte kunna böja sig fram!

Tog istället en prominix ner på stan och köpte mig ett par jeans, böhöver nya då alla mina jeans är trasiga på ett eller annat sätt. Har nu 2 par nya att slita på, det blev ett par i slim model och ett par i baggy modell så jag är skit nöjd.

Men efter som inget blir som man vill så kände jag igår em/kväll att jag håller påatt bli förkyld och mycke riktigt så är man det idag men inte så man inte klarar av att gå på en heldags föreläsningar på SÖS. Skit trevlig dag med massa intressanta saker att höra.
Började igår att käka ProbiFrisk så förhoppningsvis så försvinner denna förkylning istället för att bryta ut helt med feber och skit.

Imorgon ska jag med lilla E på familjegympa, tror inte det är någon fara att dra på det även om man är lite förkyld...

Sen ska vi resten av denna helg ha familjehelg, äntligen är alla i denna familj lediga en hel helg, det har vi inte varit på 8 v!!

Ska försöka lägga upp lite Spanien bilder i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar