2 november 2010

Wassssuppp!

Som vanligt händer det inte så mycket... Jag går till jobbet, går hem och sovet, så känns det nu! Hamnar ofta i den känsla när hösten kommer, har svårt för mörkret som kommer och kylan. Jag vill ha sol, varmt och ljust då trivs jag som bäst....
Men nu är det länge tills dess, så jag håller på att snickra på en ny semester till värmen, kommer om jag får som jag vill åka 1 v till Mallis med hela min familj. Men just nu vet jag typ inget.

Fick blomma på jobbet igår av min chef ( efter som jag fyllt år ), tänk va lite som kan göra en så glad... Att någon kommer ihåg en och köper en blomma kan göra änns dag ibland.
Var i och för sig på rätt dåligt humör då jag känner att någon i mitt liv blir orättvisst behandlad och jag inte vet hur jag ska göra, då blir jag arg. Håller på att försöka komma på hur jag ska lösa detta problem utan att ställa till med strul... Vet bara inte riktigt hur hårt man ska gå ut! Mer om detta kommer jag nog inte att skriva här, bara så ni vet...
Men problem är ju till för att lösas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar