30 augusti 2010

Påtigendå!

Ja nu känner jag mig rätt frisk... ingen feber, inte snå snorig men bara lite hosta kvar, då är man ju frisk eller hur!

Ska om några timmar på Corepass på friskis, kommer nog ha as ont i kroppen igen i morgon och då kör jag ett softare pass Ki-balans så jag får sträcka ut alla muskkler riktigt och samtidigt gympa lite, sen är det Core igen på onsdag efter jobbet... Sen måste jag tyvär vila några dagar, tyvärr ( men då ska jag ju göra något annat roligt istället ).

Nu är det snart bara 1 månad kvar tills man ska i bikinin igen och då i Spanine finns det ju ingen vass att stå i, hahaha!

Det ända som är bra med att vi går mot höst är att nu kör friskis höst schema och då finns det ju mycke mer pass att välja på. Sen kan jag ju altid gå ut och gå min långa promenad. Tyvär verkar min stegräknare vara borta, säkert någon unge som tagit den och gömt den i någon bil eller kök.

Nä nu ska jag fixa lite här hemma sen måste jag slänga ner mina träningskläder i väskan och dra och träna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar