22 augusti 2010

Flytt!

Tror det får bli att hänga här... Där jag bloggade förut var helt hopplöst att lägga in bilder och det var ofta problem att få in sina inlägg!

Igår var vi till Gnesta och hälsade på min älsta vän Elin, var så trevligt att träffas då det var eviheter sedan sist. Oftast ses vi bara när jag kommer till henne och klipper mig och det är inte super ofta. Nu hann vi snacka ganska mycket.... Men man blir väl aldrig riktigt klar!
Hon och hennes sambo köpte ett hus för 1½ år sedan och igår var första gången ( PINSAMT !!!) jag var där och gick husesyn, dom har verkligen köpt ett najsigt hus men det är en hel del arbete kvar för dom inna dom är helt nöjda.

Idag blir det att städa, tvätta ( måste ha rena tränings kläder till i morgon ) och baka... Mysdag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar