28 augusti 2010

Jävla förkylning!

Nu får det fasiken vara nog, är redan leds på att vara förkyld!!

Hade feber igår kväll, inte så hög men ändå... Så det blev pjamasparty för mig och Ester ( Jonna är hos farmor och farfar ) efter middagen. Tog med täcke och kuddar från bådas sängar och gjorde popcorn till E. Sen la vi oss och såg på Monsters vs. Alian ( eller jag ½ sov ). Efter ett tag la sig Ester med mig, hon var leds på popcornen och ville mysa.

Vid 20.30 väkte hon mig och sa att filmen hade varit jätte bra, själv hade jag noll koll just då jag var ju nyvaken....

Nattade mitt lilla troll och kröp i säng, var nog bara vaken 30 min sen somnade jag sött om. Har hostat som fan i natt, så pass mycket att min kära sambo ick och la sig på soffan. Har nog nästan sovit 11 timmar i natt, för jag vaknade strax innan 08.

Men den där jävla febern vill inte riktigt släppa, hade 38 i morse och nu 37,5 ( har vanligt vis 36 i temp... ) så idag hoppas vi över badhuset som jag lovat E att vi skulle besöka, får bli i morgon.

Vad vi ska hitta på idag vet jag inte, vet bara att vi måste handla mat ( tomt i kylen så när på massa korv, mem det åt vi ju igår .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar