31 augusti 2010

Det värker...

Var och körde ett core pass igår, kan säga att det verkligen känns idag o ryggen och i magen... Och det märks att man varit sjuk! Man är inte alls lika stark som man är annars ( är väl inte jätte stark i vanligt fall )kände det när jag skulle ligga i plankan och även när jag skulle göra armhävningar.
Att göra situps är skit jobbigt sedan jag fick barn, dom musklerna finns typ inte längre... Därför är det bra att jag tränar core, kanske vaknar dom till liv tillslut?

Men just nu är det träningsvärk som gäller... Tur att jag ska på Ki-balans och värkligen sträcka ut mig och bli varm i hela kroppen., för det behövs idag kan jag säga!

Imorgon är det Core igen, får se hur svag man är då??? Kan verkligen rekomendera att köra det passet, man tränar allt och man svettas mer än en gris....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar