28 augusti 2010

BTW, vilka I-lands problem man kan ha....

Vill verkligen köpa en ny mobil då den jag har håller på att kajka ur... Men vilken ska man köpa då??

Var igr efter jobbet och kollade runt, det är ju en hel uppsjö av mibiler på markanden. Jag är kanske inte den mest tekniska bruden i denna världen, så jag vill verkligen inte ha en svår mobil.

Har gått i funderingar om att man kanske ska köpa en iphone men den "gamla" ta inte så bra bilder och är ju som sagt gamal nu. Den nya varianten är helt enkelt för dyr att köpa lös och ha den med ett abonemang är också dyrt...

Så då funderar jag på att kanske köpa en HTC, en mobil som är helt ny för mig ( ivarje fall ) den verkar ta bra bilder och är inte allt för dyr. Den finns i alla möjliga variante och modeller...

Men som sagt jag ver inte vad jag ska köpa... Kan man få lite tips här kanske??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar