9 november 2010

I valet och kvalet

Har fastnat för ett märke som heter Avene, det finns bara på vissa apotek... Och kostar en hel del. Så när jag var i Spanien köpte jag en hel del produkter där och då till nästan halva priset!

Nu har jag hittat massa saker på nätet som inte finns här och jag bara vill ha dom... Det är tex en body oil som jag först hittade i USA, men dom skickar inte hit till Sverige ( grrrrrrrr ). Så nu har jag hittat några engelska sidor som man kan handla på.

Till det som känns som det lite jobbiga, jag vill ju ha massa saker och det kommer fan att bli dyrt. Om jag bara köper 1 olja, 1 hudkräm, 1 ögonkräm och 1 kroppsskrubb så blir det med skatt över 800 kr och egentligen så är det ju billigare än att köpa det här hemma men då finns inte oljan och skrubben...

Kanske ska jag bara köpa oljan till att börja med?? Eller ska jag unna mig allt??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar