18 november 2010

Ljus!!

Märker hur beroende jag är av ljus, blir rätt låg av allt detta mörker!
Känner hur trött jag är ( och det går inte över med sömn ), jag tappar all lust till att träna ( tvingar iväg mig på familjegympan för Lilla E´s skull ) och jag har inte lust med något....

Funderar på om man ska gå på lite ljusterapi? Har dock väldigt lite info om detta och vet fasiken inte änns vart man vänder sig om man skulle vilja pröva det, har någon tips säg till i så fall.
För jag vet att jag mår bra när det är ljust ute ( och värme även ) och är så mycket piggare. Just nu vill jag mest dra täcket över huvudet och gå i ide som björnarna på skansen går...

Kom gärna med tips på hur man ska ta sig ur denna svaka så man kan bli lite pigg igen och komma sig i väg och träna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar