6 november 2010

Spanien i bild.

Här kommer lite bilder från Spanien resan i Oktober ( ja, jag vet att jag är seg ibland... ).

Mamma och J på planet ner, alla pigga och glada...

J hoppar omkring på playan och trivs som bäst.


TC, mamma och J badar.

J med sina nya klackisar, nöjd till 100 %, hade dom hela kvällen uten ( kan tillägga att vissa skavsår uppkom )


J åker barnbergodalbana

Den enda kvällen det regnar, man kan se TC och mamma i bakgrunden med paraply, dock kom det bara lite sen var det över.

Nya fina kyrkan i Torre Vieja, den är rätt mäktig inuti även.

Här vill jag bo, vet inte hur lägenheten ser ut men shit vilken underbart fin balkong, kan bo på den det räcker för mig.

Min favo bild på J, här ser man verkligen hur underbart hon tycker det är på playan.

Churros med chocklad på stranden kan aldrig bli fel!!

Jag, efter en hel dag på stranden, håret är helt saltigt och lockigt...

Jag igen på planet hem ( dessa är typ dom bilderna jag har på mig själv från denna resa, lägger upp dessa som bildbevis på att jag ver med ).


J softar på vägen hem, vilar och kollar på Tintin.

 Det känns som det var en evighet sen vi kom hem med det är ju typ 2 sedan eller lite mer... Men minnena liggar sparade i min lilla hårddisk i huvudet och kommer aldrig att försvinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar