10 maj 2011

Så mycket att göra....

Så mycket jag behöver / vill göra innan jag drar till Spanien... Dock har jag rätt lite fritid att styra upp det på!

Jag behöver tvätt och det mer än vanligt, har struntat lite i det nu när vädret har varit så fint men nu kan jag fasiken inte blunda för det mer, högarna kommer attacker mig snart.

Fixa håret måste även göras, hade bokat tid till frissan men det gick inte tids mässigt... Så då rycker min riktiga frisör in ( Elin )  och erbjuder sig att fixa det år mig. Så på söndag åker jag och mina små troll till Gnesta. Perfekt för då kan jag träffa lill prinsen Travis som växer så det knackar och det är länge sedan jag såg honom in real life!
Ska försöka komma bort från mitt så mörka hår ( dock inte bli blondin ) och sen köra lite ljusare slingor, så det ser lite sommar fräscht ut.

Sen kommer vi till att jag bara måste... vill vaxa mina ben, armhållor samt bikinilinjen så jag slipper tänka mer på det under semestern. Dock verkar inte det heller vara så lätt för mig att få till en bra tid, efter som jag vill göra det dagen innan jag åker. Tror jag fått till det men jag kommer inte ihåg vilken tid jag bokat och vad det skulle kosta... Har även bokat in mig på 2 ställen så det är till att ringa upp båda ställena i morgon och boka av det som inte går... Inte lätt när man inte har kalender tillgängligt och tror att hjärnan ska hinna med och lagra det i hårddisken... Demenslight kallar jag det!

Nu är det i och för sig över 1 v kvar tills jag åker men jag har inte 1 ledig dag för mig själv, jobbar tom fre, lör ska jag ha mamma och Lilla J dag / kväll och på sön ska vi till Gnesta och då går hela dagen!
Sen kommer en ny jobb vecka och på lör 21/5 så åker vi efter frukosten... Ja ni ser tiden räcker helt enkelt inte till!

Men ack vad jag längtar till att åka, känner att det verkligen kommer sitta bra med lite miljöombyte. Behöver semester, sol, värme, god mat, strand och lugn & ro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar