13 maj 2011

Äntligen helg igen!

Veckan har gått sjukt fort, hur det kommer dig vette katten! Har dock dragit på mig en förkylning, men tur att det är nu och inte nästa vecka.. Hade blivit grymt besviken om jag hade behövt åka ner och varit förkyld då.

Helgen ska spenderas på bara roliga saker, imorgon lördag ska jag och Lilla J ha mysdag. Så det blir loppis, bio och middag. Hon är så peppad och det är jag ockås, länge sedan bara vi två hade en dag ihop. Lilla J ska följa med pappa på kalas / födelsedgs fest.

Söndag ska jag + mina osnutna åka till Elin och hälsa på och hon ska hjälpa mig med mitt hår, har verkligen inte tid att gå till frissan och betala 1600 kr för att färga och klippa håret. Och hon är ju min frisör egentligen men nu är hon mamma ledig med sötlöken Travis.
Får nog lov att ta med mig lite filmer och annat roligt som dom kan spendera tid på medans hon fixar med mitt hår.

Sen är ju helgne över och en ny vecka börjar, får se hur mycket man kommer längta till lördagen då.... Spanien here we come ( snart i varje fall!! ).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar