29 december 2010

Kämpar på!

Har nu inte ätit godis eller något annat onyttigt på 2 dagar... Har ätit efter mitt ptogram och tycker det går riktigt bra.
Idag prövade jag att göra en god gryta med räkor, chili, vitlök och kidneybönor den blev skit god ( tillsatte bara några droppar lime ) och jag blev mätt efter 1 portion även om jag nog kunde ha smält i mig det dubbla....

Till lunch åt jag 1 portion fullkornspasta ( den måste ätas upp då Lilla J inte tål den så är det lika bra att jag gör slut på den ) och 3 tsk pesto, så jävla gott.

Skulle ha gått och tränat idag med fick tillbaka min huvudvärk from hell redan i natt så jag var rätt spak i morse och bokade av det. Vet att det kommer fler dagar som jag kan träna på måste bara ta mig och boka.

I morgon ska jag försöka handla upp mig lite på lax, sjukt gott och så lätt att tillaga. Ska ev pröva ett recept med pestobakad lax. Ska bara ta det lugnt annars och vänta in mitt natt pass jag ska gör i morgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar