8 oktober 2011

FAIL!!

Inte ätit godis ännu men det är fan nära.... Inte lätt att gå och köpa godis med dotter och inte smaka när hon bjuder. Men som sagt jag har stått emot!

Däremot tog jag och åt whooper meal idag efter träningen med pommes och dip... Så här blir det typ varje gång jag och min sambo ska äta lunch tillsammans ute. Helst vill jag äta sushi men det vill inte han och då ger jag efter och går på det han vill, denna gång BK.

Känns super onödigt att proppa i sig den där skiten och inte är det särskillt gott heller kan jag meddela. Men så blir det när man är akut hungrig.

Ikväll blir det gryta och efter det vin med ost och kex. Lilla E ska smaka har hon sagt (inte på vinet utan ostarna) och Lilla J är hos farmor & farfar till imorgon.

Men åter igen, hamburgaren var ett stort misstag, det var ju inte änns gott....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar