24 september 2011

Hoppas inte...

Lilla E hade ont i magen igår och ev går det något på dagis då det var 3 barn som hade ont i magen igår (förutom mitt troll).
Idag har hon 37,8 men är rätt pigg och har ätit frukost som vanligt... Men vi hoppas över familje gympan vi skulle ha gått på och tar det lite lugnt, så dra vi till F&S när jag ska gå på spinning för då vill hon leka i roligarummet.

Det får bli en lugnare dag idag för oss alla, imorgon är det stora kalaset med alla deras kompisar, dom blir ca 15 ungar med våra... jag som kan tycka att 4 st kan bli mycket. Vill att lilla E mår ok så därför ska vi ta det lite lugnare, har en hel del saker som måste köpas inför kalaset så det måste vi göra idag.

Ikväll ska vi se på filmen vi skulle ha sett igår men jag glömde att hämta ut den på affären, jag bara bokade den men som sagt glömde helt bort den. Myskväll idag också, det kan man behöva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar