1 juli 2011

Here we come..... Ziggy Marley!

Första riktiga utgången på denna delav halvåret... Går ju aldrig ut, men i kväll ska jag och lite annat folk gå och se Ziggy Marley på Grönan.
Ska bli skit kul att se en konsert och ta sig en öl eller ett glas vin.

Är så peppad ska ni veta, najsigt med lite reggae så här en fredagskväll. Kanske får man lite sug att dra på Uppsala reggaefestival i augusti, vem vet!

Funderar på att ta cykeln in till stan men då måste jag cykla tillbaka den och det vet jag inte om jag är så sugen på i natt.... Det få nog stå hemma så löser jag en enkel biljett in till stan och lika så hem.

Nä nu är jag leds på att sitta hemma och svettas, drar in till stan och sätter mig någonstans och väntar in vänner och bekanta och unnar mig ett glasvin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar