18 juni 2011

Snart gittar jag igen

Om 3 veckor drar jag och kidzen till Spanien igen.... Jag måte vara säker på att få sol på kroppen ( det är som balsam för min själ ) så därför gittar jag vidare till varmare bredgrader redan 1 dygn efter att jag gått på semester och spenderar ½ min semester där.

Behäver inte berätta att jag älskar mitt andra hemland eller hur, för detta blir 3 gången jag åker dit på mindre än 9 mån.

Ska bli så skönt att bara slappa, sola, äta gott och sola. Tjejerna blev jätte glada när jag berättade vid middagen att vi ska dit igen, Lilla E var ju med för 1 mån sedan och Lilla J var ju där med mig i oktober ;)

Så nu är det till att börja fundera på vad som ska med och kolla om mamsen behöver med något ner. Vet i varje fall vad som ska handlas hem.... Avene produkter ( som vanligt ), turron ( till farfar ), vin ( Gran Fuedo, rött årgång 2006 osv... mitt favo ) och lite annat tjafs.

Åh vad jag längtar, extra roligt är att mamsen är ledig den veckan vi kommer ner så denna gång hinner vi umgås lite mer än förra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar